fredag 26 oktober 2007

Utmanad!

Mini har har Blivit utmanad!

Varje utmanad hund ska skriva sex underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken. Sedan väljer man sex nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver man en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

1. Jag är myyycket stor i truten sägs det. Jag gillar att slänga ur mig en kommentar om allting speciellt när det är något som inte passar mig då MÅSTE jag få säga till och då gläfser jag ett öronbedövande gläfs. På en pomträff blir flera förvånade över min höga röst haha! Man har väl övat!

2. Jag älskar att sprätta med benen när jag har kissat ute. Alla måste ju veta att jag har vart där och kissat. Snyggaste tjejen i stan. Så jag sprätter allt vad jag orkar "sprätt sprätt" Asia skulle ALDRIG våga sprätta haha.

3. Jag är fullkomligt nere i godis av olika slag och maten är nästan som godis och mate serverar det två gånger om dagen vilken lyx va! Jag kan blir helt tokig om Mattes lilla rosa valp (Linnea) äter sådanahär kex som Matte kallar bebiskex. Då MÅSTE jag ligga utanför grinden och skaka och "gråta" för att alla ska förstå hur synd det är om mig som är på dödens svältrand. Jag lovar. Jag skulle dö och fallai hop som ett litet skelett om jag inte fick en litenbit ljust knaprigt kex!

4. Jag älskar knäckebröd. Det är lika gott o tugga på som ett ben om inte godare.

5. Jag tycker Dendär människovalpen är ganska läbbig. Hon kryper liksom så fort och ofta är det i mot mig eftersom jag stolt ligger kvar på min plats under bordet eller vad det nu kan vara. Inte ska jag behöva flytta på mig. Jag är ju den röda drottningen så jag fräser till om Människoungen kommer för nära. Eller iallafall gör jag ett litet fjantigt hopp framåt så matte ska förstå att nu får du ta hand om ungen! Matte säger vi kankse kan ha roligt när hon blir äldre...det lär vi väl se! *hmpf*

6. Jag har innanför all denhär ytan ett stoooort litet jhärta av glimmande guld och kommer gjärna och tvingar matte att klia mig på magen när hon ska till att sommna. (Matte säger att hon inte får så mycket sömmn så hon orkar inte klia mig jämt) Men då Puttar jag och puttar på henne och om hon lägger händerna för ansiktet så puttar jag bort dem också. Jag måste ju få en daglig dos av kli på magen. Så matte fattar att jag inte bara är en rejäl "hand full" of jobbig pomm :-D

Mini utmanar:

Sötnospommen Tindra - http://woollywonders.blogspot.com/
Fluffet Adidas - http://woollywonders.blogspot.com/
Lilla ljuva Africa - http://www.solidheartkennels.com/
Cockerbruden med fart - Ezy - http://www.ezysworld.com/
Zanna - shistzutjej på vovve.net
Kiwi - Pommebrud på vovve.net

Inga kommentarer: