onsdag 24 oktober 2007

Sur och trött

Fondvägg i tyg. haha. Budget-paniklösning. Är så trött på helorange väggar! Vita valplådan som jag tillverkat syns i hörnet.


På väggen i köket.


Söta nallen som ja köpte för 15 kr.

Jag är så himla sur och arg o trött i dag så jag får bara lust att slänga nått i golvet. Linnea ska upp mitt i nätterna o jävlas verkar de som hon vill bara sitta o babbla i sängen och sommnar inte om så man får upp och dra henne i vagnen i nån halvtimme o sen bära in henne i sovrummet igen. Suck. Sen vid 6 så vaknar hon och man sitter där i mörkret med radion som enda sällskap o tittar ut i mörkret.
Har tatt mig ork att ladda upp bilder hemmifrån iallafall. Hoppas de kan va till gläde för NÅN iallafall. Jag vet ju knappt om nån läser bloggen mer så jag skriver väl mest för mig själv.

Snart ska sambon bort o Rollspela...surprise..underbar ensam dag utan nån att snacka med då. Skoj skoj.

Vill få ut oss på utbildning NU! Vill verkligen komma ut i arbetslivet och vill ha sambon nånstans med så man kan komma hem och LÄNGTA efter varann och Linnea. Och längta efter att få ta det lungt hemma. Nu blir jag bara stressad av att gå upp på morronen. Längtar bara efter att få gå och lägga mig igen.
*ledsen*
Jo men så är det....tyvärr. Mår inte så bra just nu
Usch.
Kvällsuppdatering:
hej....de är såååå sjukt för du vet NU i kväll så har ångesten liksom släppt lite. När man ser sitt hem i kvällsljus och dottern sover o det är nått bra på tv så känns det lättare men på morronen när man vaknat och klockan börjar seeeega sig till typ 11 de är fullt rejs på dottern o hundar som ska ut o blablabla o sambon sitter och spelar hur nöjd och glad som helst så får grym jävla tidstressångest. Ni vet bloggen är igentligen väldigt cencurerad men jag tänkte faktiskt öppna mig lite för jag vet att det finns fler där ute som kan uppleva livet som jobbigt.

Jag mår skit på dagarna. Vettefan vad det är. Men tänkte lite när jag var ute.
Man måste va så POSITIV jämt...se det somär bra i allt men det är inte så lätt. Jag kämpar men det går inte! Det kommer i vågor typ att man mår dåligt. Ibland mår man lite bättre men ångesten ligger och lurar...det är så sjukt jobbigt... Hoppas jag mår lite bättre snart. Jag blir så glad när jag tänker på valparna som ska komma. Det ger mig ljus i tillvaron. Det är hundarna som är min brinnande hobby och intresse.
I morron är det uppfödarkurs också.

/H

Inga kommentarer: