måndag 15 oktober 2007

Mini fejkar inte...


Det är på gång med löpet! ;-)


Visst är Linnea underbart söt på bilden där hon och jag är. Hon är en så mysig unge. Det är dock få stunder hon har tid att sitta stilla i fammnen och gosa. Det är när vi har vällingstund eller busar o kittlas o pussas annars är hon inte mycket för att sitta still inte. Nu är hennes favoritsyssla att sitta på knä i mot allt för att sen försöka resa sig upp vilket hon har lyckats med ett par gånger.

*phu* Nu får man rensa på prylar ytterligare en nivå upp.


Ah jag sitter och väntar på mitt bröd jag bakar. Alltid gott med färskt bröd. Detta bröd har jag bakat på morötter solrosfrön och krossat linfrö tillsammans med mjölet så det ska bli spännande o smaka. Ska göra mig lite förmiddags The och sätta mig och ta det lungt en stund tills sambon kommer hem så jag kan motionera hundarna.


I kväll ska vi göra hemmapizza med skinka champinjoner & ost. *Mums*

Inga kommentarer: