tisdag 16 oktober 2007

Hundbadkar


Jaha så var det dax att snygga till min donna lite inför parningsresan. Se vilket snyggt "badkar" till hundarna jag hittade på loppis för en femtiolapp. Det är till för att skrubba mattor i det igentligen men till pommarna passade det perfekt. De är ett hål i botten så vattnet rinner rätt ner i badkaret. Perfekt! Nu blir mina knän och min rygg lite gladare på mig ;-)

Idag har jag vart med en kompis och handlat lite i Borlänge. Vart ett snyggt svartvitt underlägg till hundarnas skålar, två trådkorgar till badrummet och två supersöta nallar en rosa till Linnea och en brun till Henrik. Sen fick hundarna två rökta tuggrullar med lammsmak också.
Minis löp är nästan i gång. Hon har brunröda förflytningar så de är väl bloddax typ...i morron? Nej nu har jag väntat för länge haha. Man blir ju helt koko. :-D Dagarna RUSAr förbi iallafall. Man har SÅ mycket att göra nu när man har barn så jag har bestämt mig för att ta mer egentid och tänka på att ta det lungt i vardagen. Men hur lätt är det då? :-)
Sen har jag bestämt mig för att vara mer posetiv...så det så!

Nu vet ni det.

/H

1 kommentar:

Woolly Wonder´s Pomeranians sa...

Så skönt att du hittat ett badkar till vovvarna=) Mycket skönare att ha nåt så man slipper stå på knä=)