måndag 8 oktober 2007

Söta Asia.

En gammal bild på Asia - Tror hon var runt 4 månader här.

Sambon och jag var uppe i mora i helgen och firade hans Morfar. Trevligt att träffa dem. Både henriks mormor och hans morfar. De vart så glada av att se Linnea så det var också kul.
Vi körde femkamp och kareoke..haha det var ju riktigt roligt ;-) Har haft en uppfattning om att kareoke är läskigt men det var kul! :-)

Jag håller på o bli tooookig..vill verkligen åka och shoppa NU! Vill ha en ny garderob...men så är de när man har hundar som största hobby samt ett barn. Vet inte vart pengarna försvinner! Räkningar har man ju också....:-( Tycker bara att jag hasar runt i jobbingbrallor o bomullströjor. Suck.

En ny vecka då..ikväll är det massa bra program på TV. Cesar Millan är bokad och sen vill jag se Nyberg coh thörnblom också det är ganska bra det programmet trots hon låter som en dagisfröken haha.

Nu när jag kommer hem ska jag lägga mig och fortsätta läsa min bok om Reiki. Den är jätteintressant. Handlar om personlig utveckling också och är verkligen givande att läsa.

Reiki är energihealing som bygger på de österländska medicinska idéerna om människan som en helhet. Spänningar på fysiska, psykiska, emotionella och andliga plan löses upp – och det helt kravlöst, i den takt som individen orkar.
Reiki är vackert och fantastiskt, men varken en tro eller religion. Det fungerar oavsett om du är skeptisk eller inte.

Ska lära mig detta inom kort hos en Reikimaster är det tänkt. Finns kurser i borlänge. Skall bli jättespännande.

Varm hösthälsning /H och hårbollarna.

1 kommentar:

Woolly Wonder´s Pomeranians sa...

Visst är det kul att ta fram och titta på gamla kort när dem är små.=)) Lilla söta Asia=)