fredag 5 oktober 2007

Höstdagg

Fint det är med dagg i gräset tycker jag och tog ett kort


Igår var det uppfödarträff. Det var väl ganska intressant men vi har bara med två uppfödare som haft kullar och så är vi inte så många. En del var sjuka och en del var på jakt bland annat så det blev inte så intressanta disskutioner som jag hade hoppats på.

Fy jag märkte iallfall att jag har nån slags social fobi eller nått för när alla tittar på mig och jag pratar så känns det jättejobbigt ibland. jag tänker "de måste tycka jag svamlar" o då svamlar jag såklart...jag blir alldeles kall och får hjärtklappning och tappar orden..pinsamt! Usch...:-(

Kanske måste komma ut lite mera haha :-) Kanske är därför det känns jobbigt med massa människor. Jag har inte haft svårt att tala i grupp föut alls utan tyckt det vart roligt.
I helgen åker jag sambon och Linnea till Mora för att fira sambons morfar som fyller år.
Skriver nog nästa vecka.
/H

Inga kommentarer: