fredag 26 oktober 2007

I morron åker Mini till Hanen.

Min underbara Mini är trimmad badad och borstad inför i morrondagens parnignsresa.

Hej

I morron åker vi till Kristina Bertilsson med Mini till Breaker!. Spännande Spännande. :-)

Idag h ar jag skaffat barnvakt och jag och sambon ska ha "sovparty" :-D haha...soooova! skönt. i morse väckte Linnea mig kl 5 o ville inte sova....satt vid datorn och gungade vagn till 6 sen gav jag upp så jagär lite mör. Helglad är jag för att få en dag för mig själv. Då hinner jag vila och plocka lite i lugn och ro. Känns JÄTTEbra..ska nog lämmna henne hos mamma lite oftare sen har jag ju "tant lina" också haha....måste låta henne vara barnvakt ;-)

Nu slösurfar jag efter nått mattips som man kan ha nytt av i kväll....va ska man äta?
Jag är grymt sugen på tacos av nått slag!* Mums* ...typ sånnahär inte skal men som små "båtar" tacobåtar! :-D mums...ska nog handla lite ingredienser till det senare. Sen får vi se om vi hyr nån film också eller hur det blir.
Fredagsmys på er! I morron åker vi och PARAR...wihiiii!!! :-D

/H

1 kommentar:

Lina sa...

Självklart ställer Tant Lina upp!!!