söndag 21 oktober 2007

Mina 15 minuter

Coola bananer coola bananer......som Banarne skulle sagt. ;-)


Alltså fatta...15 YNKA minuter om dagen sitter jag vid datorn. Haha....shit det är inte sant vad jag har dåligt med tid....eller...vad lite jag prioriterar mig själv. :-( Sambon sitter ofta här o bara spelar sitt tråkiga evighetsspel..world of worldcraft. Hatar detdär spelet..usch vet flera som fått sina familjer förstörda av dethär och jag vill verkligen han ska sluta spela så ofta. Jag har pratat med honom men han har svårt att inte bara sätta sig vid datorn så fort han inte har nått att göra. Men vadå ta en disk eller nått då..det får ju jag göra liksom. Suck. Jag som inte har nån dator att fly till.

Jaja..nog med trist nu. Jag hittade en rolig inredningssida iallfall.. http://www.mininredning.se/

Massa insperation för dej som är inredningsintresserad precis som jag.:-) Massa bilder bilder bilder!

Sen vill jag också kasta en tanke ut i bara luften till ALLA som läser min blogg. Tänk till lite när ni handlar. Jag har börjat lägga mina surt förvärvade kronor på KRAV produkter och mer vegetariskt. Vi vill väl ha jorden kvar eller hur?

Det var allt för mig för i dag.
/H

Inga kommentarer: